Produkcija turističkih promo filmova

Informacijsko-komunikacijska tehnologija i mediji u turizmu 

Prepoznavanje i primjena inovativnih tehnologija, proizvoda i usluga, te permanentno jačanje njihove konkurentnosti osnovna je pretpostavka održivog gospodarskog rasta i razvoja. Bez obzira o kojoj se gospodarskoj disciplini ili grani radi, držimo da je primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije i medija pogodna u svim sektorima jer nam omogućuje brži i kvalitetniji priključak dostupnim modernim tehnologijama ali i jasnu i mjerljivu usporedbu s nama konkurentskim destinacijama.  

Sa mnogobrojnih znanstvenih i stručnih skupova glavna poruka u domeni interneta i prodaje određene turističke destinacije bila je: prije odabira bilo koje destinacije u koju turista putuje po prvi puta, na internetu pogleda minimalno 5 filmova o destinaciji, nakon čega izbor suzi na svega par destinacija i ponovno ide u drugi krug pretrage filmova koji će na najkvalitetniji i najšarmantniji način opisati, dočarati i uvjeriti ga putuje upravo u tu destinaciju. To je vrlo važno saznanje potvrđeno na mnogobrojnim socijalnim i drugim mrežama gdje se zasebno otvaraju poglavlja prezentacije destinacije putem kratkih video clipova.

Natječući se sa europski poznatim turističkim destinacijama i prateći najnovije trendove u turizmu uvidjeli smo da naša najizravnija konkurencija još nije primijenila ovakav vid komunikacije i promocije što nas je dodatno potaklo da mi pokušamo iskoristiti taj, očigledno izuzetno propulzivan i interesantan prostor. Pred nas su stavljeni novi izazovi i dometi. To nas je navelo na zaključak da u tom području raspolažemo s velikim prostorom za afirmaciju i unapređenjem načina na koji se prezentiramo ovako izmijenjenom turističkom tržištu. 

To novo saznanje pokušali smo u što je mogućem kraćem roku iskoristiti. Odmah smo krenuli u organizacijske pripreme te već u 2004. krenuli s pripremama, a u 2005. realizirali prvi film, kojeg smo naknadno izrezali u osam manjih video tematskih spotova. Prvi film smo realizirali sa svjetski najpoznatijim kuharom za tartufe; Bruno Clement, koji je i medijska zvijezda u Francuskoj i s kojim smo napravili film o istarskoj gourmet sceni i time napravili co-branding s medijski izuzetno atraktivnom osobom. 

Uslijedio je dvije godine kasnije film sa Lidiom Bastianich, koja je također u svom filmu opisala regiju iz koje potječe i odlične namirnice s kojima Istra raspolaže. 

Posljednji film u nizu iz 2009. godine je onaj kojeg smo odradili sa svjetski najeminentnijim opinion-makerom za ekstra djevičanska maslinova ulja, Marco Oreggia.  

Iz današnje perspektive vidimo da je Upravni odjel za turizam Istarske županije čitav niz godina sustavno radio na produkciji video spotova - filmova u kojima neki od najeminentnijih svjetskih eno-gastronomskih stručnjaka na vrlo jednostavan način pričaju o Istri, o njezinim kvalitetnim namirnicama i proizvodima. 

Svi navedeni filmići mogu se pogledati na adresi: http://www.istria-gourmet.com/hr/multimedija/video_galerija