HR | IT | EN

Istarska županija na važnom turističkom događanju VEMEX predstavila turističku ponudu

  • Istarska županija je uz Hrvatsku turističku zajednicu New York i Turističku zajednicu Grada Zagreba proteklog tjedna predstavila ponudu destinacija pred turističkim novinarima u Torontu, New Yorku i San Franciscu u sklopu događanja za turističke novinare VEMEX - Visit Europe Media Exchange. Bogatu turističku ponudu Istre predstavili su pročelnik Istarske županije za turizam Branko Curić i voditeljica Ureda u New Yorku Nina Laškarin, a na ovom važnom medijskom događanju sudjelovali su i brojni predstavnici najvažnijih europskih destinacija, regija i gradova.

    VEMEX se u Americi održava desetak godina te je postao etablirani događaj za medije u turističkoj branši. Istarska županija, HTZ New York i TZ Grada Zagreba održali su u svakom od ovih gradova više od dvadeset sastanaka s predstavnicima medija te jednosatne prezentacije na kojima su predstavljene novosti s destinacija. Ocjena je da su nastupi Istarske županije, HTZ-a i TZGZ-a bili iznimno uspješni, da su ostvareni vrlo kvalitetni kontakti, a koncepcija predstavljanja inovativna i atraktivna. U New Yorku u vrlo prestižnom Harvard Clubu pravo oduševljenje izazvala su poslužena istarska vina.

    Za Istarsku županiju nastupi na VEMEX-u pokazali su da postoji izuzetan interes kanadskih i američkih turista za istarsku ponudu. To se posebno odnosi na raznolikost ponude plave i zelene Istre. Gourmet turizam ulja, vina i posebno tartufa ide uz bok interesu za ponudu spomeničke baštine, kulturne ponude kao i ponude mnogobrojnih događanja tijekom cijele godine. Očekivanja su nastavak porasta turista sa ovog ogromnog i važnog tržišta, ali je istovremeno potreban još veći i kontinuirani angažman i ulaganje.

    Ovi planirani nastupi uvod su u planiranje promocije za sljedeću sezonu na sjevernoameričkom tržištu. Hrvatska je postala vrlo zanimljiva destinacija američkim i kanadskim novinarima što može posvjedočiti i interes medija koji pišu ili bi pisali o Hrvatskoj. Do listopada 2013. Hrvatska je bila spomenuta ili je bila glavna tema u ukupno 334 članka (print i online) u američkim i kanadskim medijima ukupne procijenjene vrijednosti 43.5 milijuna dolara. U periodu od siječnja do listopada ove godine s tržišta SAD-a i Kanade ukupno je ostvareno 277.374 dolazaka, povećanje od 23.4%, te 787.789 noćenja, povećanje od 23%.

    22.11.2013.