Istra Inspirit nominiran za najbolji međunarodni turistički proizvod u kategoriji kulture

Istra Inspirit  nominiran za najbolji međunarodni turistički proizvod u kategoriji kulture

 Istra Inspirit jedini je hrvatski kulturni proizvod koji je bio nominiran u Španjolskoj na FITUR-ovom natječaju "XVIII edicià³n CONCURSO AL MEJOR PRODUCTO DE TURISMO" za najbolji međunarodni turistički proizvod. Ove godine se natječaj održavao u suradnji s jednim časopisom, Aire Libre, te su se prvi put birale tri međunarodne kategorije: avantura, priroda i kultura.

Za kandidiranje proizvoda zaslužan je ured Hrvatske turističke zajednice u Madridu te njegova direktorica, Sania Jelić, koja je zajedno sa svojim timom prepoznala potencijal projekta i na taj način mu otvorila vrata na još jednom novom i zanimljivom tržištu. Za prezentaciju projekta bilo je potrebno dostaviti opisni tekst projekta, dostupne audio/video materijale, te ostale materijale koji su se koristili za promidžbu projekta.

U kategoriji kulture u kojoj se projekt Istra Inspirit natjecao - pobijedio je na temelju glasova publike koji su svoj glas mogli dati online i stručne odluke komisijie, projekt iz Paname: Put trske, blata i foklora (La ruta del barro, la caà±a y el folklore, Panamà¡). Nagrade se dodijeljuju u Madridu za vrijeme održavanja  Međunarodnog turističkog sajma FITUR od 30. siječnja do 3. veljače 2013.

Podsjećamo, iza organizatora su sveukupno 24 manifestacije koje su započele u lipnju Jules Verneovim bijegom iz pazinskog kaštela, a završile 28. rujna na ulicama starogradske jezgre Poreča. Devet različitih kulturno, povijesno i gastro doživljaja, oživjeli su autentične lokacije u Istri i prikazali ih na potpuno drugačiji način. Istarski kašteli, rimske vile, starogradske jezgre, muzeji, pa čak i rudnik u Raši, pretvoreni su u pozornicu  te su uz vrhunsku režiju, scenografiju, kostime i glazbu, uspjeli dočarati trenutke istarske mistične povijesti. Za potpuni doživljaj, uz glazbu i ples određenih povijesnih razdoblja, kušana su i prigodna jela, primjerice rimska gozba, ribarski meni, romantični doručak, rudarska marenda, renesansna gozba, večera Julesa Vernea... Već u svojoj premijernoj godini, Istra Inspirit stvorio je kompletan brand koji uključuje i vlastite autentične suvenire koji su se mogli kupiti na svakom Inspirit doživljaju. Uz konstantan angažman voditelja projekta, organizacijske ekipe, prodajnog i call centra, program uključuje u produkciju 40 profesionalnih glumaca, 80 statista, redatelja, dramaturga, kao i 10 predstavnika tehničkog osoblja, te studente pulskog sveučilišta, smjer kulture i turizma. Internet stranica Istra Inspirita, www.istrainspirit.hr, prevedena je na 6 jezika, a inovaciju na ovom području predstavlja on line kupovina ulaznica za doživljaje. Datumi za Inspirit doživljaje u 2013. godini dostupni su na Inspirit web stranici.