Istra Inspiritu dodijeljeno još jedno važno priznanje - Golden Zoom Awards za najbolju marketinšku kampanju turističke destinacije

Istra Inspiritu dodijeljeno još jedno važno priznanje - Golden Zoom Awards za najbolju marketinšku kampanju turističke destinacije

Na  svečanosti dodjele nagrada Golden Zoom Awards održanoj, 26. ožujka 2013. godine, u hotelu Golf Bled na Bledu u sklopu 3. Međunarodne konferencije  o strateškom i kreativnom marketingu TRAVEL ZOOM (International Conference on Strategic and Creative Marketing in Tourism),  Istra Inspiritu je dodijeljeno još jedno važno priznanje i to za najbolju marketinšku kampanju turističke destinacije. Nagradu je u ime Istra Inspirita  primila Morena Milevoj, voditeljica marketinga i PR-a projekta.

Međunarodni žiri u sastavu vrhunskih marketinških stručnjaka i akademika pod vodstvom Marka Majera, CEO Mayer McCann Slovenija vrednovao je slijedeće karakteristike pri odabiru pobjednika ovog prestižnog natjecanja, a to su: strateški koncept, kreativnost, originalnost, izvedbu i efikasnost kampanje. Posebno su istaknuli kao vrijednost kampanje dosljednost u marketinškoj komunikaciji prema različitim ciljanim skupinama, te originalnost samog logotipa i slogana Istra Inspirita. Kreativna agencija zaslužna za vizualni identitet Istra Inspirita je Brandmama na čelu s kreativnom direktoricom Ivom Canki.

Konferencija je organizirana od strane Kongres Magazina i državne agencije SPIRIT Slovenija, a cilj nagrada je ponuditi pregled najnovijih kreativnih kampanja turističkih destinacija, kao i pogled u budućnost turističkog marketinga u Europi. Uz nagradu za najbolju marketinšku kampanju turističke destinacije, dodijeljena je i nagrada za najbolju korporativnu marketinšku kampanju, koju  je osvojila slovenska marketinška agencija Nea Culpa za klijenta Palma Travel.

Ovo je već peto službeno priznanje organizacijskom timu za ogroman trud uložen pri podizanju ovako velikog projekta koji je realiziran u suradnji Upravnog odjela za turizam Istarske županije, Istarske razvojne turističke agencije i Turističke zajednice Istre.

Podsjećamo, iza organizatora je sveukupno 27 manifestacija koje su započele u lipnju Jules Verneovim bijegom iz pazinskog kaštela, a završile su 28. rujna na ulicama starogradske jezgre Poreča. Devet različitih kulturno, povijesno i gastro doživljaja, oživjeli su autentične lokacije u Istri i prikazali ih na potpuno drugačiji način. Istarski kašteli, rimske vile, starogradske jezgre, muzeji, pa čak i rudnik u Raši, pretvoreni su u pozornicu  te su uz vrhunsku režiju, scenografiju, kostime i glazbu, uspjeli dočarati trenutke istarske mistične povijesti. Za potpuni doživljaj, uz glazbu i ples određenih povijesnih razdoblja, kušana su i prigodna jela, primjerice rimska gozba, ribarski meni, romantični doručak, rudarska marenda, renesansna gozba, večera Julesa Vernea... Već u svojoj premijernoj godini, Istra Inspirit stvorio je kompletan brand koji uključuje i vlastite autentične suvenire koji su se mogli kupiti na svakom Inspirit doživljaju. Uz konstantan angažman voditelja projekta, organizacijske ekipe, prodajnog i call centra, program uključuje u produkciju 400 profesionalnih izvođača, 80 statista, redatelja, dramaturga, kao i 10 predstavnika tehničkog osoblja, te studente pulskog sveučilišta, smjer kulture i turizma. Internet stranica Istra Inspirita, www.istrainspirit.hr, prevedena je na 6 jezika, a inovaciju na ovom području predstavlja on line kupovina ulaznica za doživljaje. Datumi za Inspirit doživljaje u 2013. godini dostupni su na Inspirit web stranici.